email   post@f-u.no     |     phone   + 47 47 77 37 10

Utbygging av fiber i Bjønnbekkmora

Telenor har bestemt seg for og gå for utbygging av fiber i Bjønnbekkmora.

Det er noen kun en hake, det må være minst 60% av hyttene som må bestille før dem starter utbygging.
Dette er samarbeid mellom Telenor og Flermoen Utmarkslag, det vil si at vi (FU) legger ned rør til hovedlinjene uten kostnad.

—————

Hytteeier selv må legge ned rør/eller ta kostnad fra vei og inn til hyttevegg.

Vi har hentet inn et tilbud fra Bergersen som dere frivillig kan benytte dere av, han tilbyr følgende priser fra vegkant inn nærmeste yttervegg:
0-20 m – 3750.-
0-40 m 6250.-
Det over 40 m > 125.- pr meter.

Alle priser er inklusive mva.

Det er opp til hver enkelt hytteeier om man vil grave selv eller leie inn ekstern hjelp, vi legger ved en skisse av hvordan det skal graves.

———–

Etablering og påkobling for bredbånd/TV er kr 0.- for hytteeier.

0,- i etablering for de som bestiller både TV og Bredbånd. (installering er inkludert)
4990. i etablering for de som kun bestiller bredbånd. Dette skal dekke installasjonskost.

Ellers er det vanlige løpende kostnader per måned for abonnementene man tegner seg opp på.
En senere påkobling er estimert til ca 10 000.- så det lønner seg og bli med nå.

Eksempelvis 799,- for bredbånd + T-WE produkter i kampanjeperioden og vanlig listepris etter kampanjeperioden.
Ellers er det 149,- i frakttillegg for dekoder, ruter etc.

——-

Bestilling av tjenesten:

Bestillingsportalen til Telenor er åpen allerede for Bjønnbekkmora Hyttefelt.

www.telenor.no/fiber

Når dere søker opp adressen og den ikke dukker opp, legg den inn sånn:

bjønnbekkmora hytteområde x, østby 
 x=hyttenummer

Se vedlegg for oppdatert bestillingsguide, pakkeløsninger og bindingstid.

Skulle dere ha noen spørsmål kan dere sende e-post til post@f-u.no så sender vi det direkte til Telenor sin kontaktperson.

NB: Det kan være en del bestillinger som ikke har gått igjennom hos Telenor pga mangelfull informasjon i bestillingsguiden.
Er dere usikre så er det bare og kjøre en ny bestilling og ikke være redd for evt og dobbelbestille, det løser dem.
Når bestillingen har gått igjennom så skal dere mottatt en e-post. (sjekk også spamfilter)

Legg merke til punkt 6 i bestillingsguiden


Could not authenticate you.Could not authenticate you.